BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 17, 2009

SUsAh jUgOK kui kui kui


hai....di sini aku berdiri sambil menaip untuk membuat blog aku (berdiri tau bukan duduk puas aku beli minyak gamat sapu kat lutut lengoh beb ) kiu kui kui ..gelak sekejap..erm skang aku seussss k ... "smbil membuat muka yang tak berapa nak senyum" aku mengambil masa selama 26 hari memikir kan aper yang patut aku masukkan ke dalam blog niiiiii..aku dah ader idea before ni tapi malu untuk menunjukkan idea tersebut ,,tetapi untuk berjaya aku terpaksa mem buatnya kiu kiu kiu *gelaksambilmemkaibajudoremon*

6 comments:

nani jay said...

hoi gemokkkkkkkkkk!! kat sini rupenyer ko menyorok!!! wakakakakakakaak! teruskan menulis di blog ye..buat cite lawak2. kalo aku ngn aini stress aku bole melayan blog ko! lalalalalaaa~ boiiiiiiiiii! aku nk tido

Aini Qamariah said...

oi hitam!! wahahahha dah ade blog, bace about me ko tu wat aku tertanya2..adekah dengan selalu memakan semut, boleh menjadikan kite gemok gedempol?? bahahahhaha!!!

*sekian*

sista_siska said...

utk makluman... 1st blog die ni sebenarnye panjang lagi.. tapi moktam lupe nak save?? ape yg perlu kite katakan wahai BFFS??? tlg bg idea

nani jay said...

ooooooh..panjang lg. mungkin kmu bole tarik telinge die panjang2 sampai zimbabwe. wakakakakakaka

Aini Qamariah said...

uish..bongoknyer die weh!!!!

carlos_montese said...

heheh terima kasih kerana membaca atau melayan blog aku hehehhe..untuk pengetahuan anda semua..(bersambung)