BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 4, 2010

aku tak paham

ermmm..dalam pukul 2.50 aku tgh buat keja aku seperti biasa,,az aku dengan klik klik dia sibuk mengemas ofis ,,sebab bos besar aku nak datang mting ,,aku buat tak tahu jer,,,bukan kerja aku nak kemas kemas,,,dia orang yang letak barang sepah sepah ,,,,pandai diaorang lah......pendek kan cita masa diorang tgah sibuk kemas dioarang jumpa lah job dan ia boleh dinamakan sebagai p/o (heheh ketawa kecil)...ini yang nak cita ni....

6 comments:

nani jay said...

orang buat blog kamu nk blog jugak!! skang ko merepek yg ntah hape2 takde maknenye cite perjalanan idup kmu kt tmpt keje weii! sgt lawakk! gile isim!

Aini Qamariah said...

ok..cite mcm harem....

dasar beruk mengeksploitasi IT... haih

carlos_montese said...

setan aku blum bih cita lagi lah bongessss wakakkakaka

nani jay said...

skang sambung cita ni skang!!! bongessss

carlos_montese said...

OHHHHHHH ..ko ader yerrrr,wermmmmmm......ko hari hari godek blog ko ek huhuh

sista_siska said...

cepat la habih kan cite tue.. dah lama da i tunggu!!